Wpływ telemedycyny na dostęp do opieki zdrowotnej.
Reklama może być mocno związana z Internetem, a bardziej konkretnie, ze stronami internetowymi, na jakich zostanie umieszczona. dobór treści reklamy do treści strony, na jakiej ona się znajduje jest powszechnym działaniem marketingowym w sieci. jeśli jest ona w jakiś sposób związana z informacją, której wyszukuje internauta w Internecie, jest możliwe, że zainteresuje się on treścią tej reklamy. Taka promocja zwana jest reklamą kontekstową, jakiej jakimś z rodzajów okazuje się być reklama sponsorowana – ANCHOR. Kiedy internauta pisze ciekawiące go słowo w wyszukiwarce, wyświetlają się wykazy witryn powiązanych ze hasłem istotnym, jak również reklama kontekstowa. Jeżeli zapłata, jaka jest tutaj podstawowym wymogiem na pojawienie się reklamy, jest zadowalająca, to adres do konkretnej witryny reklamującej będzie pokazany na górze wykazu stron, jakie są rezultatem szukania. czyli na reklamę taką natrafiamy bezwiednie i tak naprawdę przypadkowo, korzystając z wyszukiwarki w Internecie albo trafiając na jakiś serwis internetowy.
1. Kup teraz
2. Przeglądaj
3. Zobacz teraz
4. Poradnik
5. Wiadomości